10 reacties op “Een afbeelding in de zijkolom toevoegen

  1. Bedankt lieve Febe,
    om weer al dat werk te doen voor ons allen,
    momenteel zit er wat teveel aan mijn hoofd ,
    maar kon niet nalaten te komen kijken .
    Liefs en hartelijk dank dikke knuff xxx

    Like

  2. Hallo Febe,

    Proficiat meisje!
    Wat mooie blogs heb je bij wordpress.
    Weer met heel interessante uitleg en tips.
    Ge zou zo zelf aan een blog beginnen.
    Ze hebben ook geen lange wacht tijden om te openen eens zo aangenaam.
    Als het wat verder is open ik er misschien ook wel een.

    groetjes Castorke

    Like

  3. Goede avond FEBE. We hebben opnieuw kunt gebruiken uw de schriftelijke verklaring met succes voor onze blog WordPress. Dank u uit het hart voor alles wat u hebt gemaakt.

    Noodzaak om te vragen in de groep.

    Beste gezondheid we willen wat we hebben gelezen. -Denk aan u en uw Famielie-vriendelijke groeten: Gisela en Wolfgang.

    Like

  4. leuke site……gelukkig heel veel info…en duidelijk.
    ik: voorheen / jaren lang met frontpage gewerkt en kon ik mee lezen en schrijven..
    denk dat ik het mezelf te moeilijk maak ….nu uit handen gegeven een wp site (statisch)

    leuk zo’n afbeelding in de side bar….dus zoeken maar…hoe gaan we dat doen…
    maar……kom er net achter dat wp.org of wp.com verschillend is…
    ik heb dus org…!!
    vandaar dat vorige week met automatisch bijwerken mn hele site vastsloeg en alleen met backup terug te halen was..
    durf nu eigenlijk geen widgets ( image witget) of plugins te installeren…
    of kan dat wel !! hoop dat je mij antwoord kan geven…

    Like

  5. Hallo Febe, uw uitleg had ik weer even nodig.Een widged koppelen aan een URL.
    Ik was het weer vergeten, nu kan ik weer verder.Gelukkig weet ik u altijd te vinden.
    Lieve groetjes Annie.

    Like

Plaats een reactie